Foto over lokalplanområdet F. L. Smidth II tillæg 3

Tidsbegrænset parkering i Valby (omkring forfatterkvarteret og Valby Have)

Forslag om at indføre en zone med tidsbegrænset parkering i en del af Valby.

Høringsfrist:

10. juli 2018
Indsendt af:
Lene becker
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
138
By:
Valby
Postnr.:
2500
Ja alle de høringssvar der er indkommet, viser jo helt klart hvor mange der benytter vallby haves parkeringspladser døgnet rundt.
Læs høringssvar fra Lene becker
Indsendt af:
Anne-Mette
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
137
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg er imod forslaget om tidsbegrænset P-zone i Valby Have hvis zonerne forbliver som de er nu. Man bliver nødt til at inkluderer Maskinfabrikken samt indfører tidsbegrænset/betalingsområder ved Kirsten Walthers Vej, Poul Bundgaards Vej og øverste del af Clara Pontoppidans Vej.
Læs høringssvar fra Anne-Mette
Indsendt af:
Milena B. Bonde
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
136
Virksomhed / Organisation :
Mrs
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg forstår at målet er, at indføre tidsbegrænset parkeringszone i forfatterkvarteret for at mindske at udefrakommende kan parkere langsigtet i parkeringspladserne i området. I skriver, at der vil kunne opnås beboerlicenser - Hvad vil sådan en licens ligge prismæssigt i? Til jeres opmærksomhed så er forfatterkvarteret er opdelt af flere grundejere og grundejere foreninger, hvorfor det er forventeligt, at det skal være muligt at alle grundejere kan opnå parkeringslicens. Helt konkret er der en del private grundejere på Buster Larsens vej - og der forvirring over om beboere på denne gade også vil kunne opnå licens eller ej. Vil beboere på Buster Larsens vej kunne opnå licens? Derudover er jeg spændt på at høre tankerne omkring vejvedligehold. Forfatterkvarteret er primært bestående af private fællesveje, som indbefatter at grundejere har vedligeholdelsespligt ud til vejmidte. Når det her forslag beror på en anerkendelse om, at der er behov for parkeringsregulering grundet mange andre udefrakommende i kvarteret, kunne man forestille sig at en optælling ville vise at vejen måske mere har status som offentlig vej? Eller har man gjort sig tanker om, hvem der skal vedligeholde vejarealet, når nu Kommunen vil kunne tjene på parkeringsafgifter på området? i forhold til licenser til områdets erhvervsdrivende skriver I, at de også vil være underlagt tidsbegrænset parkeringer og at det kun er "Virksomheder med adresse i zonen kan få licenser til rene erhvervskøretøjer, der er tilknyttet virksomheden." Vil det sige, at områdets erhvervsdrivelse ikke vil kunne opnå licenser til deres gæster? I så fald vil bare pointere, at jeg pt. har set 24-timers gæstelicenser opnået til virksomheden på Poul Bundgårdsvej nr.1. Det vil vel efter den eventuelle indførelse vel sige, at de ikke vil kunne opnå en sådan gæsteparkeringstilladelse.
Læs høringssvar fra Milena B. Bonde
Indsendt af:
Christina Wind
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
135
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg er imod forslaget om tidsbegrænset P-zone i Valby Have. Som beboer i Valby Maskinfabrik er det uforståeligt at den eventuelle kommende tidsbegrænset/betalingsområde ikke dækker resten af området. Hvis dette gennemføres vil det forværre situationen voldsomt for beboere og erhverv i Maskinfabriksområdet, og medføre en unødvendig flaskehalsproblematik omkring parkering for alle i området - både Valby maskinfabrik, og - Have. Det er unødvendigt at skabe en kamp på denne måde mellem beboere i et område der grænser så tæt op af hinanden, og som kun fordrer den ene halvdel, hvormed den anden står uden p-pladser, som stadig kan benyttes af de som er 'sikret'.
Læs høringssvar fra Christina Wind
Indsendt af:
Emilie C.C. Danielsen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
134
By:
Valby
Postnr.:
2500
Os der bor i området Valby maskinfabrik, vil få et stort problem mht. parkering, hvis dette forslag gennemføres. De få veje der er i Valby maskinfabrik hvor man kan parkere på vil blive “klemt” inde mellem to parkeringzoner. Parkeringszonen fra Valby st. til Vigerslev Allé og Valby have på den anden side. Det vil betyde at der på disse få veje vil komme til at være fyldt med bilen udefra, der ikke har noget ærinde i området og umuligt for beboere i Valby maskinfabrik at få nogle af de få pladser der er. Dette problem kan nemt løses ved at tage vejene i Valby maskinfabrik med i den nye parkeringszone, så os beboere får en chance for at holde i vores eget kvarter.
Læs høringssvar fra Emilie C.C. Danielsen
Indsendt af:
Michael
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
133
By:
Valby
Postnr.:
2500
Som grundejer i Valby Have siden 2007, kan jeg kun støtte op om forslaget vedrørende tidsbegrænset parkering i området. Samtidig ser jeg gerne zonen begrænset geografisk mest muligt. Argumentationen er som følger: De seneste år er presset på parkering i Valby Have steget massivt. Det medfører øget trafik til fare (samt gene) for børn på legepladsen, beliggende på den i området centralt beliggende grønning, samt de tre tilstødende lege- og opholdsområder. Dertil skal lægges, at det som beboer sjældent er muligt at opdrive en parkeringsplads i terræn nær ens bolig efter endt arbejdsdag eller eksempelvis indkøb. Det betyder samtidig, at det er særdeles vanskeligt at anvise parkering for gæster tilhørende området. Dette scenarie var i sin tid ikke forventeligt i forhold til det i lokalplanen normerede antal parkeringspladser i Valby Have. Opførsel af et parkeringsanlæg var en del af forudsætningen for lokalplanen med følgende godkendelse af Valby Have området som helhed, og er derfor også betydende for prissætning af lejligheder og rækkehuse. Omkostninger til drift af omtalte parkeringshus afholdes i øvrigt af ejere samt brugere af anlægget. Det er min opfattelse at Valby Have idag i høj grad fungerer som pendlerparkering for arbejdstagere i omkringliggende virksomheder, samt for pendlere der tidligere parkerede bilen i det centrale Valby for at rejse videre med offentlig transport ind til København. Det nærliggende Valby Maskinfabrik område er blandt andet markedsført med bilfri byrum, hvilket er muliggjort af relativt nye ændringer i lokalplanen for området. Forudsætningen for denne lokalplan er ligeledes en normering for parkering i Valby Maskinfabrik i terræn samt et større underjordisk parkeringsanlæg. Det må derfor forudsættes, at beboere i dette område benytter parkeringsforholdene tilhørende Valby Maskinfabrik. Det er således min opfattelse at en indførsel af en zone med tidsbegrænset parkering i Valby Have vil ændre parkeringsforholdene væsentligt, hvorfor et sådant tiltag hilses velkomment!
Læs høringssvar fra Michael
Indsendt af:
Martin S. Bendix
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
132
By:
Valby
Postnr.:
2500
Hvis denne zone indføres så vil vi som beboere i maskinfabrikken være endnu mere stausbunede til at skulle betale for privat parkering, som er markant dyrere end den offentlige p-tilladelse! Der er som minimum knap 5000 kr forskel pr år!
Læs høringssvar fra Martin S. Bendix
Indsendt af:
Assar
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
131
By:
Valby
Postnr.:
2500
Parkering er generelt en udfordring i området, men forslaget som det ser ud vil genere flere beboere i området end det hjælper. Jeg bor på Buster Larsens Vej 1 og finder det urimeligt at jeg ikke vil kunne parkere hvor jeg bor i mere end tre timer. Zonen af p tilladelse egnet husstande bør inkludere Valby Maskinfabrik.
Læs høringssvar fra Assar
Indsendt af:
Anne Kathrine
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
130
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg er imod forslaget om tidsbegrænset P-zone i Valby Have hvis zonerne forbliver som de er nu. Man bliver nødt til at inkluderer Maskinfabrikken samt indfører tidsbegrænset/betalingsområder ved Kirsten Walthers Vej, Poul Bundgaards Vej og øverste del af Clara Pontoppidans Vej.
Læs høringssvar fra Anne Kathrine
Indsendt af:
Stefan Nielsen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
129
Virksomhed / Organisation :
1983
By:
Valby
Postnr.:
2500
Som udgangspunkt er jeg for en tidsbegrænsning af parkering i Valby Have, men det forekommer mig ubegribeligt at Valby Maskinfabrik ikke tages med i samme zone. Hvis zonen fastholdes som foreslået, vil det skabe endnu større parkeringsproblemer i Valby Maskinfabrik, end der er i forvejen, da al den trafik der ikke kan parkere i Valby Have vil køre til Maskinfabrikken. Desuden vil Valby Haves beboere stadig have mulighed for at parkere uden begrænsning på Maskinfabrikkens meget få pladser, hvorimod os i Maskinfabrikken ikke må parkere i Valby Have. Det er en urimelig og grænsende til tankeløs opdeling af et område de fleste af os anser som ét område. Hvis Gammel Køge Landevej inddrages i parkeringszonen også, vil det betyde enorme udfordringer for de resterende beboere i området Valby Have/Maskinfabrik, med at finde parkeringsplads. Mit forslag er egentlig ret simpelt og ligetil, og yderst rimeligt for alle: Tag Valby Maskinfabrik med i tidsbegrænsningen også. Det vil være det mest indlysende, fornuftige og retfærdige at gøre. Det er et meget begrænset område der skal indlemmes: Kirsten Walthers, Poul Bundgaards Vej og "resten" af Clara Pontoppidans Vej. Den foreslåede zone vil tvinge størstedelen af Valby Maskinfabriks beboere til at parkere deres bil urimeligt langt fra deres bolig. Den nærmeste mulighed vil være Ramsingsvej, hvor man skal gå en større omvej for at komme til/fra bilen, da man ikke kan gå igennem FL Smidts område og derfor tvinges ud på Vigeslev Alle og rundt om FLS, eller ved cykelstien i enden af Buster Larsens Vej.
Læs høringssvar fra Stefan Nielsen
Indsendt af:
Rikke Laugesen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
128
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg bor i 1. etape af Valby Maskinfabrik - den lille “lomme”, der af underlige årsager ikke er inkluderet i den planlagte P-zone. De 3 veje, der omgiver min bygning, er private fællesveje, med fri parkering - selvfølgelig med parkeringsbelægning langt over 100%, som i resten af området. Når du går en tur ned af Clara Pontoppidans Vej, hvor jeg bor, vil du ikke kunne se hvor Valby Have slutter, og hvor Valby Maskinfabrik begynder. Min administrator er ikke DFE - der har bygget det meste af Valby Maskinfabrik, og har fået dispensation til højere bebyggelsesgrad. Jeg føler mig i den grad chikaneret af den nye planlagte P-zone, der lukker mine nærmeste naboer og mig inde i en “lomme”, hvor parkering bliver endnu mere umulig. Vi vil blive omringet af P-zoner til alle sider. Huslejen i området kræver en vis indtægt, og de fleste lejere er børnefamilier, og er derfor afhængig af bilen... jeg er godt klar over Københavns Kommunes drømme om at vil alle kører rundt på christiania-cykler, men med antallet af stjålne cykler i området, kan det ikke rigtigt betragtes som et pålideligt transportmiddel. Hvis I ikke, på sigt, ønsket et område beboet af studerende, der er 3 eller flere om hver bolig, synes jeg I seriøst skal genoverveje jeres planer. I kan enten vælge at inkludere os (Valby Maskinfabrik) i P-zonen, så vi også har mulighed for at parkere frit i hele zonen, eller I kan droppe jeres plan om at udvide zonen.
Læs høringssvar fra Rikke Laugesen
Indsendt af:
S.Ellerby
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
127
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg vil gerne tilslutte mig forslaget om tidsbegrænset parkering zone. Tidsbegrænset parkering vil minimere trængslen og give forhåbentligt et mere sikkert området uden en konstant fare fra de biler som cirkler rund på jagt efter en parkeringsplads. Jeg synes også der skulle være generelt mere fokus på antal af ejendom og de forventet parkeringspladser der hører til da der findes en vis ubalance i systemet som manifesterer sig i de kommentar til forslaget.
Læs høringssvar fra S.Ellerby
Indsendt af:
Rene M Jensen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
126
By:
Valby
Postnr.:
2500
Det vil da ikke løse problemet, når der bor 3-4 gang så mange mennesker som der er p-pladser. Så skulle man heller lave parkering hus åben for alle beboer! Der holder næsten ingen biller ind i det.
Læs høringssvar fra Rene M Jensen
Indsendt af:
Stine
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
125
By:
Valby
Postnr.:
2500
Som beboer i Valby have støtter jeg forslaget om tidsbegrænset parkering. Det tydeligt hvor meget cirkulerende trafik der er både i morgen-, dag- og aftentimerne. Det lader til at udefrakommende bilister ikke er opmærksomme på områdets små børn, modsat beboerne i området som bl.a. er opmærksomme på de ensrettede veje. Ydermere er det tydeligt at trafikken er blevet tættere og hyppigere over de seneste år og med den øgede tilflytning fra både private og virksomheder lader problemet ikke til at aftage.
Læs høringssvar fra Stine
Indsendt af:
Simon Kjær
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
124
By:
Valby
Postnr.:
2500
Som beboer i Valby have støtter jeg forslaget om tidsbegrænset parkering i Valby Have. Som beboer i et enderækkehus er det tydeligt hvor meget cirkulerende trafik der er både i morgen-, dag- og aftentimerne. Det lader til at udefrakommende bilister ikke er opmærksomme på områdets små børn, nye trafikanter (cyklister og løbehjul) samt andre bløde trafikanter – dette skal ses i modsætning til beboere i Valby Have. Ydermere er det tydeligt at trafikken er blevet tættere og hyppigere over de seneste år og med den øgede tilflytning fra både private og virksomheder lader problemet ikke til at aftage.
Læs høringssvar fra Simon Kjær
Indsendt af:
Lars Nebrich
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
123
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg støtter fuldt op om forslaget. Gadeparkering er tydeligt ikke noget Københavns kommune prioriterer i disse områder og der gælder forskelige normer for blandt andet Valby Have og andre nærliggende områder, der bygges massivt og der er kommer mange nye beboer i nærheden af de nævnte områder. Man kan absolut ikke forvente at en af disse pladser er ledig når man kommer med sin bil. Alligevel oplever jeg dog daglig at “jages” efter ledige parkeringspladser i Valby Have området, også mængden af udefrakommende biler og varevogner der kører rundt og rundt i området efter en ledig plads er bekymrende i et børnerig område. Det ville være fantastisk hvis der skabes tidsbegrænset parkering eller på sigt betalingsparkeringsmuligheder for besøgende og kørslen efter ledige parkeringspladser og de farlige situationer for områdes børn forhåbentlig begrænses.
Læs høringssvar fra Lars Nebrich
Indsendt af:
Pernille
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
122
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg går helt klart ind for p-zone i dagtimerne, da jeg synes det er voldsomt belastende at vi som beboer i området ikke kan få en plads når vi kommer hjem fra job f.eks. Vi bruger enorm lang tid på at køre rundt enten om morgen eller om eftermiddagen.
Læs høringssvar fra Pernille
Indsendt af:
Tom Møller
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
121
By:
Valby
Postnr.:
2500
Vi bakker op om forslaget, det vil klart forbedre parkerings situationen i lokal området.
Læs høringssvar fra Tom Møller
Indsendt af:
Ibado
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
120
By:
Valby
Postnr.:
2500
er imod forslaget om tidsbegrænset P-zone i Valby Have. Som beboer i Valby Maskinfabrik er det uforståeligt at den eventuelle kommende tidsbegrænset/betalingsområde ikke dækker Kirsten Walthers Vej, Poul Bundgaards Vej og øverste del af Clara Pontoppidans Vej, men kun vejene i Valby Have området. Hvis dette gennemføres vil det forværre situationen voldsomt for beboere og erhverv i Maskinfabriksområdet. Jeg mener derfor at I skal vente med indføre tidsbegrænset/betalingsområde og indføre en gul zone som dækker hele Valby Have, forfatterkvarteret og Maskinfabrikken
Læs høringssvar fra Ibado
Indsendt af:
Kirsten Skjødt
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
119
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg støtter en tidsbegrænset parkering med beboer licens. Jeg finder det irriterende, at der næsten er slåskampe om de få pladser der er. Jeg er afhængig af min bil af hensyn til mit job. Jeg mener ikke vores område, skal anvendes til pendler parkering.
Læs høringssvar fra Kirsten Skjødt
Indsendt af:
Line Lyngholm
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
118
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg tilslutter mig klart forslaget om tidsbegrænset parkering. Det er eneste mulighed for os der bor i området for at kunne parkere egen bil omkring bopælen.
Læs høringssvar fra Line Lyngholm
Indsendt af:
Vanja Schultz
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
117
By:
Valby
Postnr.:
2500
3 timers parkeringszone vil klart være en forbedring af vores parkeringssituation i Valby Have. Vi oplever flere som anvender Valby Have alene som parkeringsplads uden at være beboere eller gæster. Pt. er det så godt som umuligt at få P-plads om aftenen.
Læs høringssvar fra Vanja Schultz
Indsendt af:
Lise Bülow
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
116
By:
Valby
Postnr.:
2500
Som beboer finder jeg, at Valby Have og Forfatterkvarteret (og helst også gerne Maskinfabrikken) bør inddrages i kommunens planer om p-zone, også med denne midlertidige løsning. Kvartererne er belastede af de omkringliggende erhvervs parkeringsbehov, samt pendlere, hvilket gør, at beboere ikke kan komme til de pladser, der er etableret til deres boliger. Problemet er taget voldsomt til det seneste år og der er behov for en løsning. Det ville endvidere være passende at fjerne “markeringsstriben” mellem de “røde” p-pladser, så 3 biler frem for 2 biler kunne holde der. Pladsen udnyttes på ingen vis optimalt i dag i de eksisterende parkeringsbåse, der er langt større end hvad normalen er i resten af kbh. Dette ville give området markant flere parkeringsmuligheder.
Læs høringssvar fra Lise Bülow
Indsendt af:
Marie
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
115
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg støtter fuldt op om forslaget for at indføre tidsbegrænset parkering i Valbyhave og Forfatterkvarteret. Som beboer i Valbyhave igennem 10 år, har jeg mærket hvordan trafikken og jagten på parkeringspladser er steget i takt med, at der er blevet bygget tættere og opstået flere erhvervslejemål i lokalområdet. Jeg finder det problematisk, at man som beboer i Valbyhave kan have meget svært ved at finde p-plads både i dag- og aftentimer, fordi udefrakommende ansatte og beboere i tilstødende områder cirkler rundt for at benytte sig af de (ret begrænsede) parkeringsmuligheder, som vi har i området. Tidsbegrænset parkering er vejen frem for at minimere trængslen i Valby herunder i vores lokalområde i Valbyhave.
Læs høringssvar fra Marie
Indsendt af:
Rikke Munch Juul
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
114
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg er beboer i Valby Have og støtter forslaget om tidsbegrænset parkering. Aktuelt oplever vi her i Valby Have dagligt cirkulerende udefrakommende biler, der ikke tager højde for, at der bor og færdes mange (især) mindre børn på og omkring vejene. Vi har en række fællesarealer såsom legepladsen på Grønningen og hyggekroge der grænser lige ud til områdets veje og parkeringspladser. Vi er som beboere opmærksomme på at færdes forsigtigt i bil, men det er tydeligt, at udefrakommende ikke viser samme hensyn, hvilket har resulteret i en række nærved ulykker. Det er et akut problem, som der skal gøres noget ved. Og trafikken er kun blevet større det seneste år. Og det vil forsætte i takt med nye virksomheder og bebyggelse i området, hvor der mangler parkering eller hvor folk ikke vil betale for parkering. Forhåbentlig vil en tidsbegrænset parkering gøre det mindre attraktivt for udefrakommende at parkere i Valby Have og begrænse den farlige trafik. Jeg kan konstatere, at beboere i nabo-området er modstandere af forslaget og ikke vil have det gennemført. Jeg håber dog, I først og fremmest lytter til områdets egne beboere og tager deres bekymring for børnenes sikkerhed alvorligt. Det er for mig det vigtigste argument, og gør at beslutningen ikke kan udsættes.
Læs høringssvar fra Rikke Munch Juul
Indsendt af:
Jakob Engell
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
113
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg har det fint med at hele området bliver P-zone, men med en beboer licens per lejlighed/bolig, hvor man som beboer skal kunne bevise at man ejer bilen der skal parkeres, det skal være enten alt eller intet.. Desuden er der i området givet alt for stor dispensation til at reservere/områder til Q-park, så der er aaalt for få pladser per bolig, således der kan tjenes extra fedt på de parkering problemer der eksistere i området, grådigt og usselt, øv. Man kunne næsten have mistænk personen fra kommunen der er gået med til områder med så få P-pladser har modtaget bestikkelse. Har hørt alle mulige fjollede grunde med at det ikke ville være rentabelt at bygge området hvis ikke Q-park pladserne eksisterede(hvilket selvfølgelig er en direkte løgn, det handler bare om hvilken farrari top folkene i sidste ende kan købe) Alle nuværende åbne Q-park pladser burde indrages mulig parkering for folk med beboerlicens. Prøv for engang skyld at lade fornuften sejre
Læs høringssvar fra Jakob Engell
Indsendt af:
Peter Kristiansen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
112
By:
Valby
Postnr.:
2500
Da der findes mindst et parkeringshus og to parkeringskældre i området er der rig mulighed for bebor at købe sig til parkeringplads i området og tæt på deres eget hjem. Desuden vil en tidsbegrænset parkering ikke løse problamtikken med personer der arbejder i området parkere deres biler i Valby Have da de vil have rig mulighed for at flytte bilen til et nyt sted eller "bare" flytte p-skiven.
Læs høringssvar fra Peter Kristiansen
Indsendt af:
Kia Heiberg-Jørgensen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
111
By:
Valby
Postnr.:
2500
Vi støtter forslaget fuldt ud.
Læs høringssvar fra Kia Heiberg-Jørgensen
Indsendt af:
Jesper
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
110
By:
Valby
Postnr.:
2500
Jeg er imod forslaget om tidsbegrænset P-zone i Valby Have hvis zonerne forbliver som de er nu. Man bliver nødt til at inkluderer Maskinfabrikken samt indfører tidsbegrænset/betalingsområder ved Kirsten Walthers Vej, Poul Bundgaards Vej og øverste del af Clara Pontoppidans Vej. Ellers skubbes problemet blot til Maskinfabrikken
Læs høringssvar fra Jesper
Indsendt af:
Jesper Petersen
Dato: 10. juli 2018
Svarnummer:
109
By:
Valby
Postnr.:
2500
Al den udefrakommende trafik fra de nærliggende erhverv er farligt for vores børn. Folk der ikke selv bor i området, overholder ikke farbegrænsningerne og færdselsreglerne. Der er mange nærved-påkørsler! Det hjælper ikke på det, at de omkringliggende arbejdspladser aktivt henviser til Valby Have som parkeringsmulighed. Lad os beboere få vores pladser tilbage, så vi ikke skal køre rundt med børn og indkøb i bilen uden mulighed for at få det hjem på en ordentlig måde.
Læs høringssvar fra Jesper Petersen

Sider