Høring af forslag til kvalitetsstandard til Københavns Kommunes krisecentre 2020-21

Socialforvaltning har opdateret kvalitetsstandarden for Københavns Kommunes krisecentre (jf. servicelovens §§ 109 og 110)

Høringstype

Andet

Område

Hele byen

Tidsperiode for høringen

18. september 2019 til 11. oktober 2019

Indsendelsesfrist for høringssvar

11. oktober 2019

Høring ikke åben

Kvalitetsstandarden henvender sig til borgere, pårørende og sagsbehandlere, og beskriver den indsats og støtte, man som borger kan forvente at modtage, hvis man tager ophold på et af Københavns Kommunes krisecentre. 

Kvalitetsstandarden er sendt til direkte høring hos Krisecentret Garvergården, FOA, Landsforeningen for Socialpædagoger, Kvindekrisecentret Den Åbne Dør, Socialrådgiverforeningen, Dansk Sygeplejeråd, Lev uden Vold, Udsatterådet og Handicaprådet.

Se vedlagte høringsbrev, hvor væsentlige opdateringer er beskrevet.

Høringen løber frem til den 11. oktober 2019 kl. 12. Sagen om kvalitetsstandarden tilpasses på baggrund af de modtagne høringssvar. Den endelig version af kvalitetsstandarden forventes færdig ved udgangen af 2019.  

Kontakt Miriam Nawaz med spørgsmål og kommentarer på mail: HV5M@kk.dk

Kontakt