Høringssvar vedrørende Trafikal helhedsplan omkring Dybbølsbro

Oprettet: 25. august 2023
Svarnummer:
21

Indsendt af

Kenneth søgaard Krabat

Virksomhed / organisation

Poet @ Large

Postnr.

2100

By

København Ø

Høringssvar

Bilen holder ikke op med at være en væsentlig del af byens dynamik, blot fordi der bliver flere cyklister. Den offentlige trafik følger ikke med ift. at kunne transportere by-arbejdende udefrakommende OG by-boende udenforarbejdende til og fra arbejde. Gør man det endnu sværere at komme gennem København, end det allerede er, FORDI man har et besværligt knudepunkt, og om man "lægger skylden" over på bilerne, forringer man oplevelsen af hele byen. Ikke bare for bilisterne. Gentrificeringen forekommer at være slået så meget igennem, at alle vil have alle personlige forhindringer ryddet af banen for sig selv - frem for at forsøge at se et helt billede af en lille storby, der kæmper mere imod manglende og dårlig offentlig trafik IND og UD af byen, herunder parkeringspladser centrale steder udenfor, end den egentlig kæmper med trafikpropper inden i byen. 

Hold broen åben for bytrafik. Forslag 1. Problemerne ligger ikke i byen, men i ADGANGEN til byen, herunder mulighederne for at bruge offentlig transport andetstedsfra. 

Dynamik drives af besvær og kompleksitet og diversitet og fare og at skulle tænke sig om. I sender bare folk rundt i større og større cirkler ved at lukke krydsvejene. Forværrer myldretiden for ALLE.