Københavns Kommune får ny høringsportal

 

I slutningen af året bliver høringsportalen opdateret og du skal fremover logge på MitID eller med ErhvervsID for at indgive høringssvar.  
Abonnerer du på nyhedsbrevet, vil der være en periode, hvor du ikke automatisk får besked om nye høringer. Følg derfor med i aktuelle høringer her på siden.
 

Oprettet: 27. juli 2021
Svarnummer:
534

Indsendt af

Nina Juhlin

Postnr.

1154

By

København K

Høringssvar

Som beboer i Indre By støtter jeg op om høringssvar 367. Og da jeg i det høringssvar bliver gjort opmærksom på et Rekom indlæg - og ugler i mosen vdr støtte til indlægget, vil jeg gerne tilføje følgende:

 

Rekom har udelukkende en kommerciel interesse i at der gives los mht bevillinger, (det giver vel desværre sig selv) og de mener åbenbart, at de borgerudsagn der citeres i Restaurationsplanen, ikke er repræsentative. What? De sætter anførselstegn omkring udtrykket 'mange borgere’ og taler for, at det er udokumenterede påstande. (Læs deres høringssvar 344). Med andre ord, vi borgere i Indre By og vores blik på både det gode og dårlige i vores by, tæller nada i deres optik. Det undrer mig, at vi ikke findes i deres verden. Det ville klæde dem, hvis de lyttede. Det er grimt, at de påstår - og bygger deres argumentation op omkring at Restaurationsplanen er grundlagt på et par enkelte borgere i Indre By! Det er bare ikke i orden, at deres argumentation bygger på den påstand...