Københavns Kommune får ny høringsportal den 28. november
Den 28. november bliver høringsportalen opdateret og du skal fremover logge på MitID eller med MitID Erhverv for at indgive høringssvar. I forbindelse med opdateringen kan portalen være nede.
Abonnerer du på nyhedsbrevet, vil der være en periode, hvor du ikke automatisk får besked om nye høringer. Følg derfor med i aktuelle høringer her på siden.
Adresser til Amager Centret
Høringstype
Område
Tidsperiode for høringen
Sagsnummer
Der er kommet nye adresseregler – derfor er Københavns Kommune i gang med at fastsætte adresser for en række områder der i dag ikke har tilstrækkelig mange adresser.
For indkøbscentre betyder de nye regler, at der skal fastsætte adresser til alle hovedindgange og mindst en adresse pr. etage. Desuden skal alle butiks- og erhvervslejemål have en adresse. I informationsskrivelsen fra Geodatastyrelsen og på www.danmarksadresser.dk kan I læse mere om tankerne bag de nye regler.
For Amager Centret betyder det konkret at:
- Alle de vigtigste indgangsdøre til centeret vil få hver sin adresse
- Alle etager vil få mindst en adresse
- Alle butiks- og erhvervslejemål vil få en adresse
Høringssvar
Ejeren og de berørte lejere, som Teknik- og Miljøforvaltningen har vurderet er direkte berørt af de supplerende adresse, har modtaget et høringsbrev, idet de betragtes som parter i sagen jf. forvaltningslovens § 19, stk. 1.
De høringssvar, som Teknik- og Miljøforvaltningen modtager inden for høringsperioden, vil efterfølgende indgå i den videre sagsbehandling.
Høringssvar fra personer, som ikke er vurderet som direkte berørte parter, jf. det ovenstående, vil ikke kunne forvente at få behandlet eventuelle bemærkninger i samme omfang, som et høringssvar fra en part i sagen.