Københavns Kommune får ny høringsportal
I slutningen af året bliver høringsportalen opdateret og du skal fremover logge på MitID eller med ErhvervsID for at indgive høringssvar.
Abonnerer du på nyhedsbrevet, vil der være en periode, hvor du ikke automatisk får besked om nye høringer. Følg derfor med i aktuelle høringer her på siden.
Adresser til Amager Centret
Høringstype
Område
Tidsperiode for høringen
Sagsnummer
Der er kommet nye adresseregler – derfor er Københavns Kommune i gang med at fastsætte adresser for en række områder der i dag ikke har tilstrækkelig mange adresser.
For indkøbscentre betyder de nye regler, at der skal fastsætte adresser til alle hovedindgange og mindst en adresse pr. etage. Desuden skal alle butiks- og erhvervslejemål have en adresse. I informationsskrivelsen fra Geodatastyrelsen og på www.danmarksadresser.dk kan I læse mere om tankerne bag de nye regler.
For Amager Centret betyder det konkret at:
- Alle de vigtigste indgangsdøre til centeret vil få hver sin adresse
- Alle etager vil få mindst en adresse
- Alle butiks- og erhvervslejemål vil få en adresse
Høringssvar
Ejeren og de berørte lejere, som Teknik- og Miljøforvaltningen har vurderet er direkte berørt af de supplerende adresse, har modtaget et høringsbrev, idet de betragtes som parter i sagen jf. forvaltningslovens § 19, stk. 1.
De høringssvar, som Teknik- og Miljøforvaltningen modtager inden for høringsperioden, vil efterfølgende indgå i den videre sagsbehandling.
Høringssvar fra personer, som ikke er vurderet som direkte berørte parter, jf. det ovenstående, vil ikke kunne forvente at få behandlet eventuelle bemærkninger i samme omfang, som et høringssvar fra en part i sagen.