Københavns Kommune får ny høringsportal

 

I slutningen af året bliver høringsportalen opdateret og du skal fremover logge på MitID eller med ErhvervsID for at indgive høringssvar.  
Abonnerer du på nyhedsbrevet, vil der være en periode, hvor du ikke automatisk får besked om nye høringer. Følg derfor med i aktuelle høringer her på siden.
 

Adresser til Amager Centret

Høringstype

Andet

Område

Amager Øst

Tidsperiode for høringen

1. november 2015 til 1. december 2015

Sagsnummer

2015-0038015

Indsendelsesfrist for høringssvar

1. december 2015

Høring ikke åben

Der er kommet nye adresseregler – derfor er Københavns Kommune i gang med at fastsætte adresser for en række områder der i dag ikke har tilstrækkelig mange adresser. 

For indkøbscentre betyder de nye regler, at der skal fastsætte adresser til alle hovedindgange og mindst en adresse pr. etage. Desuden skal alle butiks- og erhvervslejemål have en adresse. I informationsskrivelsen fra Geodatastyrelsen og på www.danmarksadresser.dk  kan I læse mere om tankerne bag de nye regler.

For Amager Centret betyder det konkret at:

  • Alle de vigtigste indgangsdøre til centeret vil få hver sin adresse
  • Alle etager vil få mindst en adresse
  • Alle butiks- og erhvervslejemål vil få en adresse

Høringssvar

Ejeren og de berørte lejere, som Teknik- og Miljøforvaltningen har vurderet er direkte berørt af de supplerende adresse, har modtaget et høringsbrev, idet de betragtes som parter i sagen jf. forvaltningslovens § 19, stk. 1. 

De høringssvar, som Teknik- og Miljøforvaltningen modtager inden for høringsperioden, vil efterfølgende indgå i den videre sagsbehandling. 

Høringssvar fra personer, som ikke er vurderet som direkte berørte parter, jf. det ovenstående, vil ikke kunne forvente at få behandlet eventuelle bemærkninger i samme omfang, som et høringssvar fra en part i sagen.

Ansvarlig

Teknik- og Miljøforvaltningen Center for Bygninger, BBR Telefon: 33 66 56 99