Oprettet: 9. november 2021
Svarnummer:
32

Indsendt af

Søren Kabell

Postnr.

2450

By

Kbh SV

Høringssvar

I projektbeskrivelsen står at grundejerforeingen "... arbejder pt på en generel toiletløsning ...".

Spørgsmål:

1. Betyder det at grundejerforeningen nu er forpligtet til dette toilet, altså ikke kan nedlægge det hvis man ikke ønsker det mere?
Kan vi eksempelvis nedlægge toilettet med "dags varsel" uden at rådføre os med Kbh. kommune?
Hvis vi ikke kan stoppe ordningen uden videre, så er spørgsmålet om hvor lang tid vi skal fortsætte med toilettet.

2. Det er kommunens borgere som får tilbuddet om badepladsen og grundejerforeiningen stiller et toilet til rådighed, som altså nu bliver til et offentligt toilet.
Det er kommunens badeplads, men skal grundejerforeiningen tage omkostningen for dette?
- eksempelvis rengøring
- sæbe og toiletpapir
- leje af toiletvogn
- tømning

3. Kan kommunen stille krav til dette toilet i anledning af at det nu bliver et offentligt toilet ved kommunens badeplads?
Eksempelvis krav til kørestolsvenlighed?
- rengøring?
- størrelse?
- åbningtider på dagen?
- åbningstider i løbet af året?