Oprettet: 8. december 2016
Svarnummer:
15

Indsendt af

Hans Roos

Postnr.

2200

By

kbh n

Høringssvar

Forslag 4 skal det være. Det er billigt(70.000). og man kan gribe det an på den rigtige måde, dvs for relativt få penge kan man eksperimentere med en løsning et par år også efter metroen er færdig, få feedback fra omgivelserne og borgerne og tilpasse derefter. Istedet for at investere 1/2 million og gøre en masse borgere kede af det fra starten. etabler et busstop ved cykelbroen på ågade, glæder mig til at se hvad I finder ud af d 16/12. Forslag 1 og 2 er helt udelukket. Der er børnehaver på begge gader, det er smalle stille veje, og mod hans egedes gade er der et grønt område hvor børn leger, der skal ikke mere trafik her. Der er beboelse i stueetagerne i de smalle gader, så de busrejsende kan glo lige ind i stuerne. hverken rart for beboere eller passagerer. At busser skal dreje ind på Rantzausgade, som beskrevet i forslag 1 og 2 vil ikke gøre sikkerheden bedre end den er i dag, for de bløde trafikanter, tværtimod, vil det være til gene for de cyklister som enten skal indmod byen eller ud fra byen. med hensyn til forslag 3 så kører jeg dagligt over krydset ved jagtved/ågade, og ser jævnligt tunge køretøjer(lastbiler) dreje mod højre ind på jagtvej, uden at det udgør en fare for resten af trafikken på ågade.... det er synd at forvaltningen forkaster den så hurtigt.