Københavns Kommune får ny høringsportal den 28. november

 

Den 28. november bliver høringsportalen opdateret og du skal fremover logge på MitID eller med MitID Erhverv for at indgive høringssvar. I forbindelse med opdateringen kan portalen være nede.  
Abonnerer du på nyhedsbrevet, vil der være en periode, hvor du ikke automatisk får besked om nye høringer. Følg derfor med i aktuelle høringer her på siden.
 

Oprettet: 8. december 2016
Svarnummer:
3

Indsendt af

Henrik Busch

Postnr.

1437

By

københavn

Høringssvar

Jeg har følgende punkter til Ændringen af lokal planen. Byggehøjden er alt for høj og vil virke masiv. Der må det bør være en max højde på 28 meter. Den projekteret bro fra papirøen til dokøen bør fjerne fra lokal planen da den vi yderliger lukke havnen af for sejl både. alternativt skal det gøre betinget at broen kan åbnes. Ændring af den kaotisk brug af havnepromenader for både cykler og gående på samme areal. Er uholbart efter broen er kommet med 10.000 cykler på dagsbasis. Bus slusen bør indføres igen da den begrænser trafikken i prinsesse gade. kan evt laves før indkørslen til papirøen så trafikken bliver led uden om. Undersøg muligheden for at lave en gang forbindelse under vandet til parkeringshuset på ofeliabeach som sjældent bliver benyttet Pålæg bygherre at alt bygge matriale skal fjernes og tilføres via vand vejen Lav klar regler for badende på papirøen der er allerede mange farlige episoder med badende og både. Hvis træ dækket bliver helt ned til vandet vil der være mange badende i havnen til stor fare for ulykker. Øge antallet af cykel parkering i projektet og gerne i gade plan. Det er en unaturlig adfærd at parkere sin cykel i kælderen Bedre trafik forhold i prinsessegade som ikke kan bære den øget trafik på 1000 biler i døgnet. Det er en skole vej som er meget meget hårdt belastet i forvejen. Til sikre at der ikke bliver øget støj fra papirøen. Erfaringerne med Ofelia beach viser at lyden har en meget lang rækkevide over vand og der bør væren en max på 75DB i støj fra papirøen Lav cykel sluser over broen ved trangraven da det allerede er meget kaotisk. evt. kan det gøres så man skal trække sin cykel de 20 meter for at udgå det meget farlige episoder. Min søn er blevet kørt ned på denne strækning og jeg er selv blevet ramt af en cykel. Vel og mærke i gå zonen